IMG 20161223 115554 1

IMG 20161223 115942 1

Εορτασμός της 17ης Νοέμβρη

 

Τιμήσαμε τη μνήμη της εξέγερσης του Πολυτεχνείου παρουσιάζοντας το χρονικό της ημέρας με τη βοήθεια οπτικοακουστικού υλικού καθώς και μουσικό πρόγραμμα. Παρουσιάστηκε επίσης  ένα μικρό δρώμενο σκηνοθετημένο από τους μαθητές της Γ΄ τάξης.

 

Πολυτεχνειο 16 045

 Πολυτεχνειο 16 083

Πολυτεχνειο 16 077

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020 
 
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα. Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης». Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες. Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης.
 
Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό. Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ. Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό  έγγραφο εδώ.
 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

 

 

vouliii

 

 

 

Η Β΄ τάξη του σχολείου μας την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015 επισκέφτηκε τη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να ξεναγηθούν στον εκθεσιακό χώρο του ιδρύματος με θέμα: "1974, η κατάλυση της δημοκρατίας", να επισκεφθούν την αίθουσα ολομέλειας της Βουλής, αλλά και να παρακολουθήσουν βίντεο με την ιστορία του κτιρίου.

Η επίσκεψη που είχε στόχο την καλλιέργεια της ιστορικής και πολιτικής παιδείας των μαθητών με χρήση βιωματικών και παιδαγωγικών μεθόδων ήταν κατά γενική ομολογία ενδιαφέρουσα και επιτεύχθηκαν οι προκαθορισμένοι στόχοι.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με απόσπασμα από την ιστορία του κτιρίου της Βουλής πατώντας στο σύνδεσμο:

https://vimeo.com/78247939

βουλη 

 

βουλή1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας η τηλεδιάσκεψη για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο από τη Διεύθυνση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τα παιδιά του Β3 που συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα αδικήματα και τον τρόπο που αυτά διαπράττονται μέσω του διαδικτύου και για τις τεχνικές πρόληψης.

 

1.jpg
    

                 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να εοισκεφθείτε τον ιστότοπο του ασφαλούς διαδικτύου http://www.saferinternet.gr/

Για να παρακολουθήστε ένα σχετικό βίντεο πατήστε εδώ